START 3 Zeszyt Ćwiczeń

39.00Dodaj do koszyka

Gramatyka dla praktyka

89.00Dodaj do koszyka

NOWOŚĆ
Łatwo ci mówić! Ćwiczenia fonetyczne dla obcokrajowców uczacych sie języka polskiego
Wersja papierowa

59.00Dodaj do koszyka

Flipbook

49.00Dodaj do koszyka

Poziom A2, według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, to etap podstawowy, inaczej określany również jako przed średniozaawansowany. Pozwala on utrwalić wiedzą nabytą na początkowych etapach nauki i jednocześnie znacznie poszerzyć jej zakres. Jeśli już jakiś czas temu rozpocząłeś naukę języka polskiego na poziomie A1, najwyższy czas, abyś poczynił teraz krok naprzód i zaznajomił się z nim na poziomie A2. Sprawdź jak tego dokonać, aby móc szybko cieszyć się z uzyskanych efektów!

Język polski poziom A2 – z jakich materiałów warto korzystać?

Chcesz, aby język polski jako obcy poziom A2 był w zasięgu Twoich możliwości? Wbrew pozorom wyzwanie to nie jest tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. W końcu ten najtrudniejszy, a więc pierwszy krok, jest już za Tobą. Teraz musisz jedynie zadbać o to, aby początkowy zapał i motywacja nie osłabły. Powinieneś więc zaopatrzyć się w nowe materiały edukacyjne, dostosowane do poziomu, na którym obecnie się kształcisz. Niech będą to sprawdzone podręczniki, zeszyty ćwiczeń z kluczami odpowiedzi oraz książki do doskonalenia wymowy dla obcokrajowców.

Język polski jako obcy poziom A2 – jakie umiejętności językowe?

Uczeń charakteryzujący się znajomością języka polskiego jako obcego na poziomie A2 posiada wiele umiejętności językowych, które ma możliwość stale rozwijać. Osobę tą cechuje zdolność rozumienia wypowiedzi oraz wyrażeń często używanych w sytuacjach życia codziennego. Na tym etapie zdobywania wiedzy z tego zakresu można bez przeszkód i większego stresu odnaleźć się w tak zwanych rutynowych, nieskomplikowanych sytuacjach komunikacyjnych. Uczeń znający język polski na poziomie A2 potrafi prowadzić prostą rozmowę z innymi osobami na typowe oraz znane mu tematy. Kłopotliwe nie jest dla niego opisanie swojego pochodzenia, czy też wyrażanie najważniejszych potrzeb. Również na tym etapie edukacji otrzymuje się sporą dawkę informacji na temat najważniejszych konstrukcji gramatycznych.